Tuesday, May 22, 2012

තරුණ ගායකයෙකු සොයා ගිය ගමනාන්තය....



තවත් දක්ෂයෙකු සොයා ගෙන SOFT ZONE | KALUTARA අපි ගියා කළුතර දිස්ත්‍රික්කයෙන් බැහැරව..
ගම්පහ දිස්ත්‍රික්ක්යේ ගනේමුල්ල ප්‍රදේශයට..ඔබට මතකද? අපි ඔබට කලින් ලිපි වලදි කිව්ව දක්ෂයකු සොයා යන ගමනක් ගැන.. අපි අදින් එය පටන් ගත්තා.. අපි ප්‍රථමෙයන්ම සොයා අවේ අපේ කලායේ තරුණ ගායකයෙකු සොයා..ඔහු නමින් සම්පත් මුණවීර.සම්පත් මුණවීර අද ලංකාවේ අලුතින් බිහි වු ගායකයෙක්.. ඔහුගේ පසුබිම ගැන කථාකරන්න අපි ගියා ඔහුව සොයාගෙන..


දිල්රංග : සම්පත් ඔබ Music Filed එකට ඇවිත් කොච්චර කාලයක් වෙනවාද?

සම්පත් : හ්ම්ම්.. 2011 වගේ තමා මම මගේම ගීතයක් කලේ, එතකන් මම මගේම දෙයක් කරලා තිබ්බේ නැ. එත් පොඩි කාලේදි All Island ගීත ගායනා කිරිමේ තරග වලින්  1st 2rd 3nd  ස්ථාන අරගෙන තියෙනවා දහම් පාසල් තරග වලින්.

දිල්රංග : දැන් මේ වෙනකොට ගීත කියක් කරලා තියෙනවාද ඔබ..අහ්?

සම්පත් : මම මේ වෙනකොට ගීත 4ක් වගේ කරලා මගේම ගීත දෙකකුයි Reply Version n Remix එකකුයි.

දිල්රංග : එවාට ලැබුණු ප්‍රතිචාර එහෙම කොහොමද?

සම්පත් : හ්ම්... කොලවෙරි Remix එකට තමා හොදම ප්‍රතිචාර ලැබුණේ.. දැනට Mobile Downloads ලක්ෂ 3කට වඩා sinhalalanka.com සයිට් එකෙන් ලැබුණා. ඒ වගේම අද වෙනකොටත් හොදම ගීත සහ ජනප්‍රිය ගීත 8වැනි තැන තියෙනවා.කොලවෙරි Remix එක ගැන සතුටුයි ඇත්තටම මොකද එක Official විදියට කලේ නැ. ගොඩක් විනොදෙට කලේ කරපු ගීතයක්.. ඊට පස්සේ නිල නිම්නේ හොද ප්‍රතිචාරයක් ලැබුනා ඇත්තටම..

දිල්රංග : අලුතින් Video එකක් කලා නේද?

සම්පත් : ඔව් ඒ Video එක එළියට දාලා තවම දවසයි දෙකයි... සයිට් වලට තවම දැන්මේ නැ. එත් අද ඉදන් එක ඔයාලගේ සයිට් එකට දානවා. අලුත් විදියට හිතනන් කරපු ගීතයක් තමා එක.. එක මම අදුරන I.O.T.A කියන Rock Follow කරන Band එකකට කලේ.. බලමුකො මිනිස්සු කොහොම පිළිගනිද කියලා.

දිල්රංග : ඉදිරියට දිගටම Music Filed එකේ ඉන්න බලනවාද?

සම්පත් :  හ්ම්ම් මට ගීත වලින් හම්බා කරන්න උවමනාවක් නැ..මිනිස්සුන්ට රස විදින්න දෙයක් කරන්න විතරයි ඔනේ..

දිල්රංග : ආනගත බලාපොරොත්තුව..?



සම්පත් : මම Music කරන්නේ Hobby එකක් විදිහට විතරයි..ඉතින් හොදින් ඉගෙන ගෙන රැකියාවක් කර සමාජේට වැඩක් ඇති මිනිහෙක් වෙන එක තමයි බලාපොරොත්තුව...දිගටම පුලුවන් විදිහට හොද නිර්මාණ කරන්න බලාපොරොත්තුව වෙනවා.



දිල්රංග :අනාගත පරපුරට,අලුත් අයට කියන්න තියන්නේ මොකක්ද?

සම්පත් : මමත් තව අලුත් මට තව හදගන්න ගොඩක් දෙවල් තියෙනව එත් අද ලංකවේ Track එකක් කරගන්න ගොඩක් අමාරුයි. කරන අයහ් වැඩියි හරි හමන් දෙයක් නොකර තැනකට එන්න බැ විදින්න දෙයක් කරන්න එක තමයි වටින්නෙ..

දිල්රංග : අවසාන වශයෙන් මොනවද කියන්න තියෙන්නෙ..??

සම්පත් : අද වෙනකන් මගේ මේ හැම වැඩකටම උදව් කරපු හැමොටම ස්තුතිවන්ත වෙනවා...ඒ වගේම SOFT ZONE | KALUTARA එකෙ කට්ටියටත් මාව මේ විදිහට Interview කරපු එක ගැන !!  Fansලාටත් කියන්න තියෙන්නෙ දිගටම මත් එක්ක ඉන්න නිර්මාණ වල හොද නරක කියන්න මොකද එක ඉස්සරහට එන නිර්මාණවල ගුණාත්මක බව තියාගන්න උදව් වෙන නිසා..මගේ FB Page එක තියෙනව එකතු වෙන්න..දිගටම ඉන්න මාත් එක්ක ඉන්න අයත Thanx කරන්වා ...

සම්පත්ගේ FB Fanpage එකටත් Like එකක් දාලාම යන්න හොදේ..
අපේ  FB Fanpage එකටත් Like එකක් දාලා යන්නකො.. එහමනම්




සම්පත්ගේ අලුත්ම Videoව



සම්පත්ගේ ගිත කරගන්න

සම්පත්ගේ ඡායාරුප බලන්න මෙතන Click කරන්න

0 comments:

Post a Comment