Wednesday, May 16, 2012

කෙල්ලේ.....සිත වසග වෙලා....කෙල්ලේ


යහලුවනි අපිට මේ දවස් වල ගොඩාක් වැඩ.. මොකද අපේ කාණ්ඩායම මේ දවස් වල අගොස්තු තියෙන උසස් පෙළ විභාගයට මුහුණ දෙන්න සුදානම් වෙනවා..  මේ ලිපිය දාන්න කියලා අපිට කිව්වේ නිසල් ජනික් සොහොයුරායි..දියොගො සැම්සන් සොහොයුරායි.. කෙල්ලන් ගැන ඔබේ හිතින්ම හිතලා බලන්න ඇත්ත නේද? කියලා...
මචං උඹලත් කෙල්ලගෙන් ඇන්ඳෙනවා කියල දන්නවා නමුත් ඔප්පු කරගන්න බැහැ... ඔප්පු කරගන්න ඕන උනත් ඒකට ක්‍රමයක් නැතුවම දුක්විදින සහෝදරයෝ අපි අතර ඕන තරම් ඉන්නවා... ඉතින් ඒ නිසා මම කරපු පොඩි වැඩක තමයි මේ මම කියන්න යන්නේ... මේක අපි හැමෝටම කරන්න පුළුවන් දෙයක්.. හැබැයි කිසිම වෙලාවක මේක කෙල්ලට කියන්න එපා...

මෙන්න මෙහෙමයි කරන්නේ ,

කෙලගේ phone එක අතට ගත්තහම මුලින්ම inbox එකේ සහ sent items වල තියෙන msg ටික ගණන් කර ගනින්... ඊට පස්සේ, msg settings වලට ගිහිල්ලා sms counter, [recive/sent] සහ rest all call timers කරන්න ඕනේ... දැන් ඉතින් මුකුත් නොදන්නවා වගේ කෙල්ලට phone එක දෙන්නයි තියෙන්නේ... මේ වෙනකොට උඹලට තේරෙයි කරන්න ඕන දේ...
ආයේ දවසක කෙල්ල මීට‍ උනහම උඹට බලන්න තියෙන්නේ inbox එකේ තියෙන msg සහ sent items වල තියෙන msg ගාන... වෙනස වටහාගන්න විදිහ මම කියන්නම්....

sent items in sent item folder - 20
inbox items in inbox folder - 28
-----------------------------------
counters වල

sent items counter - 48
inbox items counter - 54
-----------------------------------

එතකොට inbox and sent items වල තිබ්බ මැසේජ් වලට මොකද උනේ....
ඔය ගැන අහන්න කලින් කෙල්ලගෙන තව දෙතුන් වතාවක් අහපන් මම හැර වෙන කවුද මේකට msg කලේ... මට හැර වෙන කාටද msg කලේ කියල..... උත්තරය අනුව ගන්න තීරණය උඹට භාරයි......
කෙල්ලව විශ්වාස නැත්නම් මොකටද උබ love කරන්නේ

සහෝ.. මම මේ කියන්නේ තමන්ව රවට්ටනවා කියල දැනෙනවා නමුත් හරියටම දන ගන්න විදිහක් නැති සහෝදරයන්ට තමන්ගේ සැකය ගැන අදහසක් ගන්න ක්‍රමයක්.... එහෙම සහෝදරයෝ අද ඕන තරම් එළකිරි එකේ ඉන්නවා... හැමෝටම හොඳ පෙම්වතියන් ලැබෙන්නේ නැහැ...

මම ඒ දුක විදලා තියෙන නිසා මම තව කොල්ලෙක් අමාරුවේ වැටෙන්න කලින් මේ ගැන කිව්වේ
එතකොට දැන් හැමෝම ජිවත් වෙන්නේ මාලිගවලනේ....

මම කිව්වේ දුප්පත් පැළ වල ජිවත් වෙන අහිංසක කොල්ලෙකුට තමන්ගේ කෙල්ල ගැන දැන ගන්න ක්‍රමයක්...
මොකද කොල්ලෙක් දුක විදිනකොට ඕන තරම් අය ඉන්නව කෙල්ලගේ ඇද කියන්න.. නමුත් දුකට පත වෙන්න කලින් කොල්ලගේ ඇස් දෙක පාදන්න කවුරුත් නැහැ..

මොකද අපි හැමෝටම එක වගේ හොඳ කෙල්ලෝ හම්බ වෙන්නේ නැහැ... එක මම කියනව වට වැඩා හොඳයි හැමෝම තමන්ගේ හදවත් වලට තට්ටු කරලා ඇහුවොත්!!!!
මම නම් කෙල්ලෝ විශ්වාස කරන්නේ නැහැ... :yes::yes:

කෙල්ලෝ කියන්නේ ,
සල්ලි පස්සේ දුවන
පෙනුම පස්සේ දුවන
හැකියාව පස්සේ දුවන
කැපී පේන තැනට ලං වෙන
දිනන පැත්තට අදින

කොල්ලන්ට වඩා ආත්මාර්ථකාමී පිරිසක්....මේ ලොකේ තව නැ................

ඔයාට හොද කොල්ලෙක්/කෙල්ලෙක් ලැබෙන්න ඇති... නමුත් එහෙම නොවන එහෙම නොවී දුක විදින ගොඩ දෙනෙක් මේ එළකිරි එකේ ඉන්නවා... ආදරේ ඔය කියන තරම් උතුම් නම් ඇද වැඩිහිටි නිවාස වල අම්මල තාත්තල ඉන්නේ ඇයි? අපිට ආදරේ උගන්වන මුල් ගුරුවරු එයාලා... එහෙනම් ඔය කියන විදිහට වැඩිහිටි නිවාස වැහෙන්න ඕනේ.... කොයි කෙල්ලද තමන්ට රැකවරණයක් ලබා දෙන්න බැරි කොල්ලෙකුට ආදරේ කරන්නේ... ඇස් වපර කොල්ලෙක් එක්ක යාලු වෙච්ච කෙල්ලෙක් ඉන්නවද?
කකුලක් කොර වෙච්ච කොල්ලෙක් එක්ක යාලු වෙච්ච කෙල්ලෙක් ඉන්වද...
අනිත් එක ඔය විදිහට මහා ලොකුවට බෙරිහන් දෙන්න එපා.. ඔයාට පුලුවන්ද කකුල් දෙක නැති පිරිමියෙකුට ආදරේ කරන්න...
හි හි.. හීනෙන තමයි... කෝ එතකොට ඔය කියන ආදරේ,,,

කෙල්ලෝ ආදරේ කියන්නේ විඳීමට පමනක් සීමාවූ දෙයකට...

මෙහෙමයි... මම නම් දුක විඳපු කොල්ලෙක්... ඒ වගේම ඕනෑම වෙලාවක දුක කියන දේ ආදරෙන් බාරගන්න සුදානම් කොල්ලෙක්.... අන්න ඒ නිසා මට නම් උඹල ඔය කියන කිසි දෙයක් වැඩක නැහැ...
හැබැයි එක දෙයක්...
උඩ පැන පැන දඟලන උඹල එකෙක් වත තමුන්ගේ ජීවිතය හැර වෙනකෙනෙකුගේ ජිවිතයක් ගැන හිතන්නේ නැහැ කියන එක මෙතැනදී හොඳටම පැහැදිලි වෙන්ව.... මේ කමෙන්ට් කියවන ඕනෑම කෙනෙකුට තේරෙනවා...

අනිත් එක එළකිරි එකේ ඇස් දෙක ඇරලා බලන ඕනෑම කෙනෙකුට පේනවා කවුරු හරි දවසකට තමන්ගේ කෙල්ල හින්ද විදින දුක ගැන ත්‍රෙඩ් එකක් දාල තියෙනව.... මෙහෙමයි... මම මෙතන පොස්ට් එක දැම්මේ ඔයාල වගේ ආදරෙයන් පොහොසාත් සර්වසම්පුර්ණ අයට නෙමෙයි... ආදරයෙන් දුක කියන දේ හිමි වේවි කියල බයෙන් ඉන්න සහෝදරයන්ට බලන්න... දුක සැප කිසි විටෙක ස්ථිර නැහැ කියන එක තේරුම් ගන්න.... ආදරය කියන දේට සීමාවක් තියෙනවා කියන දේ මතක තියාගෙන තම තමුන් ජිවත් උනොත් හොඳයි.... :පි

තව දෙයක් මම මේක කියන්නේ පිරිමින්ට....
කෙල්ලෝ උඹල ඔය හිතාගෙන ඉන්න ජාතියේ එවුන් නෙමෙයි.... මනමේ කුමාරයාගේ කඩුව වෙනුවට කොපුව දුන්නෙත් ඔය ආදරේ කියන දේ කරපු පෙම්වතියම තමයි..
අද කාලයේ කොච්චර කෙල්ලෝ චපලද කියල උඹලම හිතපල්ලා...
නිකන් හීන ලෝකවල ජිවත් වෙන්නේ නැතුව....
සෙනෙහසට සමකරන්න පුළුවන් ආදරයක් මේ ලෝකේ නැහැ...
සෙනෙහස සොයාගත්ත මගේ මිතුරන්ට මම සුබ පතනව...
ආදරේ හොයන මගේ යාලුවනේ... කෙල්ලෝ කියන්නේ එහෙම්ම පිටින් ජීවමාන උගුලක්‌...

ඔච්චාරටම අවංකව ආදරේ කරනවා නම් පුළුවන් නම් වැල නොබලා ස්වයං වින්දනය කරන්නේ නැතුව ඉදපල්ලා.. තමන්ගේ ආදරේ උතුම් කොට සලකලා...

කෙල්ලොන්ට...

මහලොකුවට ආදරේ කරන කෙල්ලෝ මොකද නළුවෝ... ගායකයෝ... ලොකු කරගෙන දගලන්නේ...

අනේ මේ... නිකන් ඉදපල්ලා බං...

මේ වගේ කෙල්ලන් ගැනත් අත්දැකිම් තියෙනවානම් කොම්න්ට් එකක් දාලා යන්න..
මේ මම මෙච්චර වෙලා මෙව්වා කියේ ඔයාලාට කෙල්ලන් ගැන යමක් තෙරුම් ගන්න... එත් මේක මට කිව්වේ දියොගො සැම්සන්.. මේ තමයි ඔහුගේ අලුත්ම ගිතය කෙල්ලන් ගැන. පල්ලේගා තියෙන ලින්කුවෙන් සින්දුව කරගන්න... එහෙමනම් අපි ගිහින් එන්නම් අදට..

3 comments:

Kellanatama banina 1 godak asadaranai chapala widiyata adare karala kellage mulu jiwitema winasa karala yana kollot me loke innawa....oyata baya natuwa loketa kiyanna puluwan ara kella mata mehema karala dala giya kiyala et kellekuta a de karanna puluwanda?? taman kollekuta rawatuna kiyala loketa kiwwot eka waraddat kellatamai hoyala balala yalu une na kiyala... otana aula tiyenne kollangewat kellangewat newei adre karana laba ganna denna atara atiwana badima matai..eyalage sitiwili matai.. tamange mulu paramparawama winasha karanna kuweni wijaya rajuta sahaya dakkuwa antimata kagewat boru ahala a wijaya rajuma kuweniwa eliyata adala damma...eke waradda kuwenigeda??????

Ahema Kiyanna Epa Sahodariya.. Poddak Hadawathata Gihin.. hadawathinma hithakla balanna...

Dudes just chill dah fuck out!!! its just a song -.- !! LMMFAO!! lol

Post a Comment